onsdag 19 september 2012

In Bali!

Efter en sista kungdag i Saigon med bes;k pa bade zoo (ascooolt men det var nagra jakla surkarringar da som gav oss gras som vi skulle mata getterna med, som vi sen fick BETALA for!!!!) och bio sa begav vi oss mot flygplatsen for att aka till Jakrta och sedan till Bali.
Taxiresan till flygplatsen var nog den konstigaste jag varit med om...
Forst var han nastan 30 min sen och nar han kort oss 5 min sa sager han att han "One minute" och kliver ur taxin och lamnar oss efter vagen i sakert 5-10 min!! Tillslut kom han tillbaka och korde oss till flyget, nagot forsenade men allt gick bra anda.
 Vantade 5 timmar (mellan 00-05...) i Jakarta men det gick faktiskt fort. Vi vet ju hur vi ska roa oss!

Vi sov 2 timmar pa hotellet har i Bali innan vi gick runt pa stan och gissa vilka vi traffar pa?? Tette och Ida!!! Som vantade pa Sanna (som inte kommer forran i morgon...)! Sjukt va??
Vi ska byta till deras hotell i morgon, ska bli askul!:D

Och jag maste beratta om min otroligt underbart goda fantastiska godaste ever babyback ribs jag at idag.DAAAAH!! Saftiga, mora, kladdiga, kryddiga, ALLT! MUMS!

Internet ar sa segt har pa internetcafet men i morgon far vi internet pa hotellet sa jag skaforska ladda upp nagra bilder da!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar