måndag 17 september 2012

Bakis in Saigon

Blev som vanligt en galen utgång igår, känns som att jag aldrig kommer kunna gå ut i Härnösand och ha kul igen för jag har haft det så jäkla kul här!

Vi började kvällen med livemusik med ett grymt band (som sjöng Mustang Sally, daaahhhh!!!!) och billig öl. 
Sedan joinade vi våra grannar som spelade ett tärningsspel där man fick svepa om man slog 64 (det är typ den enda regeln jag minns), det var svinkul! Drack ännu billigare öl (typ 8 kr) och upptäckte att Maddes sko hade gått sönder. Men det skiter väl en raggare i???

Så vi åkte med våra nya homies till en FET klubb, asmycket folk trots att det var söndag! 
Det första som hände var att jag ramlade i trappan och sedan gick Maddes andra sko sönder så hon fick dansa barfota haha.. De stängde typ vid halv tre så då åkte vi tillbaka hit och drack öl till klockan sex på morgonen. 

Idag har vi ätit pizza på pizzahut, druckit islatte på Coffee bean & Tea leaf, bokat resa till malaysia, druckit dricka på Lotteria och nu väntar vi på att bli hungriga igen så vi kan äta middag ;)

I morgon åker vi till Bali, har sjukt dåliga flygtider (mellanlandar i Jakarta) men vi är ju vana att vänta så det ska nog gå bra!
DET ÄGER ATT VARA BACKPACKER! (fast de vi var med igår tyckte att vi var flashpackers för att vi bodde på hotell. Sedan visade det sig att vårat hotell var bättre än deras hostel men kostade i princip lika mycket)

Jag fick svepa ett helt glas, yeeeiii....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar