onsdag 12 september 2012

Det finns en mening med allt

Det ska jag fan tatuera. För det säger jag jämt och det stämmer ALLTID!

Efter en helvetesmorgon med strul med buss som inte kom och fel tid osv så gick vi upp på rummet och sov någon timme (gick upp tjugo i åtta). Sedan bestämde vi oss för att göra det bästa av situationen och gick ner till hamnen för att äta lunch och ta en båttur.

Det blev typ bråk mellan de som hade båtarna för alla ville ha oss som kunder, men jag är glad att vi tog han som vi tog. Han var så jäkla rolig! Jag fick tom styra båten!
Men det roligaste var en man som kom på en sorts båt (typ som en träkopp) och glatt posade och sedan ville att jag skulle sätta mig i hans "båt". Visst tänkte jag och satte mig, men så körde han iväg med mig (båten går framåt genom att man "juckar" fram och tillbaka) och körde i en cirkel runt båten. Jag skrattade så att jag höll på att kissa på mig haha! Madde har film på det så så fort vi fått facebook igen ska vi lägga ut den ;)

Efter båten gick vi på marknaden och tog massage igen... Men det är inte lätt att motstå när det kostar knappt 50 kr!

Nu sitter vi och väntar på Happy Hour då man får tre gratis drinkar, och efter det ska vi äta och sedan ska vi ut :D

















Med såhär många turgrejer borde jag klara mig bra här i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar