onsdag 26 oktober 2011

@work

Sitter på jobbet och bloggar!! Hur coolt är inte det??;);)

Var nyss hos kiropraktorn. Det känns verkligen som att kasta pengarna i sjön för behandlingen är så jäkla kort! jag hoppas verkligen att den är braaaa så jag slipper slösa cash på sånt in the framti.

Fick inte min vita kompis idag :(:(  Men på måndag nästa vecka så skulle de ha fått in den!
Men det gör mig inte så mycket. har ju min svarta så länge och den älskar jag :D Fast den drar sjukt mycket pnegar!!!! Får obegränsat bruk på måndag klockan 12 men innan dess verkar det som att allt kostar. har 6 kronor att klara mig på tills måndag. Kommer aldrig gå....

Här får ni en bild på hur det ser ut på garcon:


och på mig:


Skoj va??;);) 
Nu ska jag jobba (=dricka massa latte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar