fredag 21 oktober 2011

Ko??

Gjorde bort mig idag på jobbet....
Min chef hade varit på föreställning igår och jag frågade o den varit bra. Då sa han "ja de var riktigt duktiga som kor!". jag måste sett lite förvirrad ut för han frågade om jag visste vad kor va och då sa jag att det var såna som man fick mjölk av. Alla började asgarva och sa att kor betydde kör........

Bokade nyss tid hos kiropraktorn klockan 12.40 på måndag (GLÖM INTE). Deras telefontid var stäng men de sa att man kunde gå in på hemsidan och boka. Man behövde bara skriva in sitt mobilnummer och e-postadress, sedan var det bara o välja tid. Man får tom påminnelse på sms! Hur smart är inte det??!!

Nu ska jag strax iväg och träna. Bara styrka so don't worry! sen ska ja nog hälsa på min vän Madde. Need 2 talk!

PÖSS

Kolla min gulliga doggie:


ps. på måndag får jag min ajfåååån:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar