lördag 22 oktober 2011

Lördaaaaag!!

Nu kanske ni undrar hur jag spenderade min fredagskväll?? Och det kan jag ju faktiskt berätta!
Jag hängde på Statoil till klockan elva. Åt daimbollar, toast, klubbor och drack alldeles för mycket kaffe. Sen fick jag skjuts hem och sedan hade vi myskväll till halv tre då vårat sällskap/chaufför lämnade oss.

Och idag då? Jo, jag försov mig. 1 och en halv timme!!!!!!!!!!!!!!
Vaknade av att jobbet ringde 25 över 9 och frågade om jag inte ville jobba med dom idag (började 9). Kastade på mig kläderna och sminket och åkte ner.
Tur man har gulliga arbetskamrater och frukostbuffé <3 Bacon och äggröra, MUMS!!!!

Dagen har gått svinfort och nu sitter jag och väntar på att Madde ska sluta så vi kan äta asgod mat, äta asonyttigt (den delen har jag redan börjat med hehe) och se på film.


japp med hasselnöt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar