torsdag 27 oktober 2011

Torsdag

Det är helt STÖRT hur fort veckorna går!!! Varenda fredag så tänker jag "Oj, redan fredag" och nu är det fredag i morgon!! Igen!!

Var huuur trött som helst när jag slutade på jobbet idag och på dåligt humör när jag kom hem. Men så fort jag började snacka med Madde blev jag glad igen. Sjukt hur en människa kan vända allt bara sådär haha??
Vi åt asgod mat, hemgjorda vårrullar och hemgjord grönsakssoppa. Vi klagar inte!!

Har även smitt lite planer inför framtiden... ;)

I helgen är jag ledig men Madde och Katta jobbar så det suger.... Blir ingen utgång.. men jag fick tips om en affär som sålde godis för 5.60 kr hg varje lördag. Sjukt billigt för att vara i Norge ska ni veta!! Så det blir nog massa godis och så förhoppningsvis en tripp till Oslo också :D

1 kommentar: