torsdag 6 oktober 2011

2 steg från Paradise

Eller nä. Jag är nog i paradise.
Fast det va inte därför jag skrev den rubriken. Det är ju en av Håkkes bästa låtar <3<3 ;)

Har nog aldrig druckit så mycket te som jag gjort idag. Blåbärste, ingefära, häxblandning, Garcon special, roobiosh karamell. Allt det och världens godaste smoothie. Jag äger fan på att göra smoothies ska ni veta!!
Det godaste teet var nog ingefära, för det kändes så fräscht och nyttigt haha!

Råkade också tacka ja till ett börja 6 på måndag.. wihoo... Kommer typ dö. Men slutar ett så då kan jag gå hem och sova haha.

ps. Madde går runt naken här hemma

Madde med kläder:



Madde naken:

Haha närå, skoja bara!! Vill inte skrämma bort er läsare <3<3

SKOJA!!!!!!!!!!! skulle typ få virus och hela bloggen skulle lagga sönder om jag skulle lägga upp en bild påna. Smokin hot, aooouuuuch!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar