torsdag 20 oktober 2011

Living on the edge

Har blivit beroende av läkerol. Det är Maddes fel. Eller tekniskt (??) sett hennes chefs fel eftersom han gav alla till henne...
Igår åt jag två paket och jag kommer nog äta lika många idag... ops

Fick lön idag. WIHOOOO!!!! 20 000 kr i svenska pengar, helt ok??;);) Och då har jag ändå iinte fått övertiden, den kommer tydligen nästa månad! Lätt värt slitet, det var bara kul!

Firade med att beställa en iPhone och spela krånglig kunde så jag fick hela iPhonen, försäkring, gratis sms/ring/surf i 6 månader (400 i 6 mån efter det), bluetooth-headset, två par KOS-hörlurar, stötskydd och skärmskydd för 4000 kr. BILLIGT!!!!!!!!!!! Till och med pappa tyckte att det lät för bra för att vara sant. Så jag ska gå dit i morgon efter jobbet och kolla om det var sant eller om jag blivit lurad....

Nu ska jag sova. Eller äta läkerol. Eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar