söndag 30 oktober 2011

90210

Låg i sängen hela morgonen och kollade på 90210. Min nya favoritserie, helt beroende!!
Vid två kände jag att jag inte kunde sitta still längre så jag tog mig ut på en promenad. 8 km blev det och jag gick förbi Statoil och hälsade på Madde. Stackarn ska jobba till 6 ikväll och började liksom 7 i morse.. 11 timmar!!! Tycker så sjukt synd om henne! Men nån kommer bli en rich girl i november iaf ;)

Har för övrigt kick-ass träningsvärk idag! Var länge sen jag hade det och det är sjukt skönt!! Hoppas jag kan hålla mig frille nu så jag kan komma igång med träningen ordentligt igen:)

Nu ska jag och Katta gå på Kiwi och se om de har extrapris på något kött. Skulle vara gott med något annat än soppa, nudlar, korv och halvfabrikat... haha, trodde aldrig jag kulle säga att jag är less på korv! Men vet ni hur äcklig korv de har i Norge??!! 


Kommer ihåg i somras när vi gjorde grillspett (eller alla gånger då vi grillade och åt gott)... Nu ångrar man att man inte uppskattade det mer.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar