onsdag 26 oktober 2011

antioxidanter = bullshit

Igår var det en "grupp" på Garcon som skulle sälja antioxidantpiller och de testade även hur mycket antioxidanter man hade i blodet. jag var tvärsäker på att jag skulle ha typ 0 eller i alla fall bland de lägsta eftersom jag alltid är sjuk.
Vet ni vad jag hade????
41 000!!!! Högst av alla som testade sig och högre än vad som är normalt!!
Så det där med att antioxidanter ska stärka immunförsvaret är bara bullshit!! Hädanefter kör jag på C-vitamin!!

Idag ska jag till kiropraktorn vid tvåtiden och så ska jag förhoppningsvis hämta ut min nya kompis. Men det gör inte så mycket om jag får behålla den svarta heller, har ju redan hunnit ladda ner asmånga apps på den... Bara jag får byta ut bumper-skyddet till ett svart så ;)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, pusss!!


Den här bilden fick jag av Madde igår....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar