onsdag 12 oktober 2011

Långpromenad

Finns det nå skönare än o gå en låååång promenad innan frukost när solen skiner och det är höst, den vackraste årstiden??!
Hur mysigt som helst :D!!
Tog en sväng förbi Maddes jobb också och snacka om tajming. Hon hade lunch när jag kom så jag fick henne för mig själv i hela 30 min!! WÖÖÖW!

Asså i morse vaknade jag klockan sju av att jag va så hungrig. Hur fan är det möjligt med tanke på allt vi åt igår???!!

Är så taggad tills på fredag att ni fattar inte, kommer bli hur kul som helst. Får ju också använda mina nya skor, klänning och halsband. Nytt, nytt, nytt :D Och då blir det ju ännu roligare!!

Här får ni en bild på Madde från igår när jag väckte henne med frukost på sängen och två rader ur "ja må hon leva". Hur snäll är man  inte liksom?? Plockat blommor o allt hade man ju också gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar