lördag 29 oktober 2011

hela dan varje dag

Efter träningen gick jag till Euoroprice (lätt min nya favoritaffär) och köpte karra. Plus minus noll ;)

Sen åkte jag  och Madde till Oslo för  att hälsa på Rebecka och hennes kompis Kicki. Gick och dregglade i massa affärer men den som spar han har ;) Och det slutade med en pizzaslize för 19 kr på narvesen haha..

När vi kom tillbaka till Lilleström var jag och Madde för lata för att gå och tänkte att man kankse kunde åka på tågbiljetten hem till oss. Så vi går mot första bästa buss (som jag är säker på har åkt förbi utanför oss!!!!) och eftersom vi fick gå på utan att betala så vågade vi inte fråga om det va rätt buss...
Så vi åker längre och längre bort från där vi bor och på sista hållplatsen säger busschauffören att vi måste gå av. Vi lyckas då få till så vi får åka en hållplats till mot stan och sedan börjar han skrika på nåt konstigt språk så vi kutar typ av bussen. Och sen får vi gå från Maddes jobb.. Hade vi gått från stationen hade vi varit hemma typ 30 min tidigare... Men vafan, motion!! ;)

Nu tänkte vi att det bara skulle bli en chillkväll men så ringde Renas soch ville att vi skulle komma så jag och Madde ska snart iväg dit. Men det blir en lugn kväll eftersom hon ska jobba klockan sju i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar