söndag 15 april 2012

Söndag

De som inte va här i fredags tycker jag seriöst synd om!!! FYYYYFAAAN va roligt vi hade det!!!
Magdans, shotrace, rednex-dans o massa annat här hemma hos oss innan vi drog ner och röjde på Martins.
Tappade bort min väska IGEN och har från och med nu fått order från mina roomies att ha magväska på krogen.... Hade annars svinkul och fötterna var helt blåa och lite halvt vrickade när vi kom till efterfesten (obligatorisk!!).

Togs massor av bilder, och inte bara med iPhones :D!! Alla finns på fejjan, men jag kan lägga upp några här.

Madde och jag var flyförbannade på Katta för att vi trodde att hon ätit upp alla köttbullar. Tyvärr finns det en bild på oss två med varsin köttbulle i munnen.... Sorry katta, laav jo änywej<3

Var hur som helst en sviiinigt lyckad kväll och jag tror alla hade lika kul som jag :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar