måndag 16 april 2012

Intervaller!

Kände att efter helgen var ett intervallpass ett superbra sätt att starta veckan på. 
Och det var det!! Och svettigt!! Man kunde nästan åka vattenrutchkana på löpbandet när jag var klar! 
30 min pw, 20 min intervaller och 40 min löpning, mucho braaa!
Hjälpte ju lite också att de visade Biggest Loser på tvn. Men vet ni vad det heter här?? Slankekrigen???!! Omg.. varför kan inte programmen få behålla sina vanliga namn???!! Frustrerade fruar, Ole Brum, Albert Åberg, Ole Dole Doff (Knatte, Fnatte, Tjatte), Snipp & Snapp (Piff & Puff). WTF liksom??

Gick direkt till jobbet sen och hade en soft kväll med Camilla. Hade knappt nå kunder alls så det fanns gott om tid till att äta ;)

Nu ska jag se på Greys och sen sova. Pinsamt att säga det men är fortfarande sliten efter helgen.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar