onsdag 25 april 2012

PB!

Var sjuuukt opepp att dra ut på löprunda efter jobbet, men eftersom jag hade joggingkläderna med mig och helt ärligt, inget bättre för mig, så tog jag mig ut.
Och det är jag så SJUKT glad för!!!

Oftast brukar ju tredje gången man springer vara den värsta (ok, jag har ju iofs sprungit lite på löpband också) men inte för mig. FYYY va bra det gick :D Sprang samma runda som sist (lite mer än 7.5 km) men med högre tempo och sista biten spurtade jag. Så himla, himla skönt!!!
Hade dock alldeles för mycket kläder på mig,  var helt blöt när jag kom hem...

Det som är både positivt och negativt med att springa är att det tar så kort tid.. Så nästa gång blir det nog en längre runda, mitt mål är ju att springa en mil så! :) Och jag är faktiskt inte många kilometer ifrån!
Fast jag skulle önska att det fanns ett bra löpspår här. Det finns en bra runda, men den är bara 5 km, sedan måste man in i stan och över alla övergångsställen (dvs trafikljus som tar evigheter innan det blir grönt..). Drygt!

Nu har jag skrivit ett helt inlägg om löpning så om ni orkade läsa det; APPLÅDER!
Bjussar på lite bilder från de senaste dagarna till de som inte orkat läsa...

Återhämtningsmål i måndags, snuskigt gott!!

Latte jag gjorde på jobbet

Elines russekort

Gårdagens middag....

Lite mer latteart.. börjar lära mig!

Dagens löprunda! Gick ett varv runt kvarteret som nedvarvning så det slutade på lite mer än 8 km :)

Svettig och nöjd tjej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar