onsdag 11 april 2012

Goldengirl!!

Idag har jag varit ledig och hunnit med en jäkla massa ska ni veta!!

Först gick jag och Madde till skatteettaten och lämnade in selvangivelsen (dekleration). Vi skämdes lite när de visade oss hur lätt det var att fylla i den.. Men vi va nog LÄTT de lättaste kunderna på den dagen. Det va en tant som stod där från att vi kom (11) tills att vi gick (11.20) och hon stod säkert där ett bra tag till.. Kul jobb!!

Sedan gick vi till Studio Alf för att *bambampaaaam* göra mig en goldiegirl!!!!!
Efter första slingningen ville jag typ grina för det var så ljust och jag såg seriöst ut som en tiger i huvudet, men sedan la hon i lite mörkare slingor så nu är det PERFEKT!! Tror det komme rbli ännu finare till sommaren när det blir lite solblekt.. :)
900 fakking spänn kostade det.... Men som jag sa till Madde, det här är första gången jag unnar mig nåt sånt här och det hade inte blivit hälften så bra om jag gjort det själv + att jag velat gjort det sen jag flyttade hit.

Efter färgningen och penga-chocken så gick jag till SATS och sa upp mitt medlemskap i juni... Han i kassan va jättesöt o ba "neeeej, det får du inte :(:(:( då tänker jag inte hjälpa dig!". Och så fick jag ett par flip-flops haha....

Så nu sitter jag här, lite äcklig, men mätt och nöjd. Och längtar tills på fredag då jag ska rocka min nya frippaaaa!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar