fredag 6 april 2012

torsdagsparty!!

Igår var det fest och det var minst sagt fullt ös medvetslös!

Började lite lätt med cider till grillmaten (seriöst det godaste jag ätit sen jag flyttade hit, NAM!). Sedan spelade vi beerpong och då kan man säga att det spårade...
Slutade med bodyshots, massa filmer på facebook och ett sms från grannarna om att det lät som att taket höll på att rasa in.....

Då tyckte vi att det var dags att dra på Martins!
Tappade bort min väska, blev polare med vakten (han hade tre barn och kände ingen svensk som var vakt), fick höra av en tandläkare att jag och Madde hade fina tänder, blev bjuden på några efterfester, hamnade mitt i ett drink/shotrace med Madde, hittade väskan och avslutade kvällen med att åka på efterfest med Madde till nån rik jäkel långt upp på nåt berg.

I morse låg jag och Madde i hennes säng, lyssnade på a-teens, åt whiskeykorv och potatisgratäng och drack påstmust. Kunde inte börjat dagen bättre!

Sedan försökte vi få med Katta till donken, men hon var lite för sliten så jag och Madde gick dit själva, drack cola och åt milkshake och sedan började Madde jobba.
Och vad tror ni jag gjorde? JO jag satt kvar på hennes jobb! Från att hon började till att hon slutade! 15-23!!!! Hur snäll vän är jag???????
Fick korv och bullar som tack, tur de!!

Nu ska jag sova, jobb i helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar