måndag 30 april 2012

Marängsviss

Lördagen var helt fakkad och galen och kul - som vanligt!! Allt som inte skulle hända hände och om man skulle beskriva utgången med ett ord skulle jag nog använda WTF??? Vi har alltid så JÄVLA kul här! Fattar inte varför!!:D

Igår väckte jag Madde tidigt (eftersom jag själv aldrig kan sova länge trots att vi gick och la oss klockan sex..) och släpade med henne ut på balkongen där jag hade dukat upp med chips, vatten och p3. Vi låg och solade ett tag innan Katta kom och joinade oss och sedan gick vi alla ner på Jafs och käkade, sviiiingott!!

På vägen hem köpte vi med oss färska jordgubbar, bananer, grädde, glass och chokladsås. Gissa vad vi skulle göra...;)

Så på kvällen såg vi BB och åt marängsviss tills vi hamnade i matkoma.

Idag känner jag mig uppsvälld som en ballong, men konstigt nog så var jag ändå hungrig när jag vaknade??









Följ mig på instagram, elongran
Nu ska jag jobbaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar