söndag 8 april 2012

Påsksöndag

Igår var Max här och softade med oss hela kvällen innan han och Madde drog på Klimt och drack några öl.
Gammkärringarna Katta och jag stannade hemma och såg på film och höll på att somna i soffan... Blir man så trött när man fyller 20..???
Fast vi hade en bra anledning till att inte dra ut - vi skulle jobba dagen efter! Men iofs var jag ute varje helg när jag var 18 och då började jag alltid jobba 11 dagen efter....
Får helt enkelt acceptera att jag blivit gammal! :(

Idag har jag som sagt jobbat och sedan tränade jag. Så sinnessjukt skönt att få träna efter en vecka med slapphet och massa gosaker!! (inte för att jag skulle säga nej till godis nu då men ändå...)

Nu sitter jag och har nyss käkat och väntar på att frugan ska komma hem så blir det kose-mose med Big brother:)

Lite bilder från den senaste veckan:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar