måndag 23 april 2012

Måndag = SPINNING!!!

Har precis hoppat i spinningkläderna (dvs så lättklätt som möjligt, DÖR ju där inne) och ska snart bege mig till SATS och möta upp Silje för ett svettigt spinningpass. Peppar för fullt och har faktiskt laddat upp med torskmiddag. Och det vart faktiskt gott!! Trots att det var jag som lagade det!! Håller kanske på o bli vuxen.. vem vet??

Annars så sitter jag och tänker på hur sjukt fort tiden går. Klockan är kvart i sju och det är nästan lika ljust ute som det var mitt på dagen. Och kan ni fatta att det var MER än två månader sedan jag fyllde 20????!!!
Alla vi här i kollektivet börjar få lite ångest över hur fort tiden går.. Snart sitter man där på planet tillbaka till Sverige.. usch, jag behöver fler dagar här! Eller helger i alla fall! ;)

Nä, nu får jag skynda mig, hoppas ni som läser (hej mamma) också hittar på någon rolig träningsform idag :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar