fredag 27 april 2012

Milsvängen

Idag vetni, idag fick jag med mig Madde på morgonpromenad!! Halv tio steg hon upp och tio var vi utanför dörren!!
10.6 km fick vi ihop och några flaskor från Vinmonopolet....

Nu har jag precis käkat min snuskigt goda frukost (JA jag tycker alltid att min frukost är svingod trots att jag äter i princip samma varje dag..) och snart ska jag till jobbet. 12 och sista dagen i rad nu, sen är jag ledig!!!:D

Måste bara berätta om kakan vi fick till jobbet igår... Cheesecake med karamelliserade pecannötter...mmm... Hade kunnat äta den kakan varje dag, frukost-lunch-middag. NAAAAM!!!!



Och för övrigt tycker jag att ni borde följa mig på instagram för jag har blivit helt #instaaddicted och #instauppdaterar hela tiden!! elongran hetre jag där, feel free to follow!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar