fredag 2 september 2011

Trött som ett aaaaaassss

Idag jobbade jag till fyra och efter det gick jag och satte mig på SATS och drack kaffe och väntade på Katta. När hon kom körde vi Steppulse och HELVETE va jobbigt det va!!! Kunde knappt lyfta upp benen på stepbrädan på slutet... och ändå var passet bara en havltimma, sjukt!!
Efter passet körde vi igenom överkroppen på gymmet och bokade tid för personlig rådgiving nästa vecka. Är sjukt pepp för det!!

Blev nudlar idag igen, om någon undrar.. ;) Och tonfisk för att musklerna skulle få lite protein efter träningen, man vill ju se resultat för all slit haha!

Ikväll ska vi kolla på film och bara chilla. Börjar 11 i morgon och jobbar till 18.30 så jag får sovmorgon, wohoo!!

Har bytt till norskt nummer nu också, det står på min profil på fb :)

Nu blir det film och mys, trevlig fredag!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar