fredag 23 september 2011

jobbar helg....

Ikväll har Maddes jobbarkompis bjudit oss på fest men det va visst en som skulle börja jobba 9 imorgon... Inte för att jag har något emot att jobba, men ändå, hade varit sviiiinkul o gå ut!!!!
Eftersom man gör festen så valde alla o stanna hemma med mig istället för att gå ut ;) hehe

Efter jobbet så gymmade jag och när jag kom hem var maten klar. Och vilken middag brudarna hade gjort!!! Korv med klyftpotatis, pepparsås och räksallad. HUR GOTT??? Gick nog plus minus noll på den! Men det är väl så det ska va!;)

Vi har tre mysterium är i lägenheten, två handlar om att mat försvinner snabbt. Smöret försvinner på några dagar och idag var alla scones som jag tog hem igår borta. Och ingen vet vart de tagit vägen!!
Det tredje är att toapappret försvinner. 8 rullar på knappt en vecka och med 4 tjejer. Är inte det sjukt mycket????

Nu ska vi åka och köpa karra och ha myskväll, cyaaa!!!

saknar mimmi som blir lika snygg på bild som jag och gillar att äta med mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar