torsdag 15 september 2011

Rastlös!!!!

BAAAAAAH, som Madde skulle ha sagt.
Slutade för exakt 1 timma och 47 minuter sedan och jag håller redan på att krypa ur skinnet.
Är fortfarande förkyld så jag vågar inte träna, har inte råd att köpa något gott att äta. Vi har inga tv-kanaler och ingen dvd. Har redan hunnit med en fika på stan OCH shoppat för att fira (min ledighet och att Madde fått jobb, CONGRATZ!!).
Vad gör man när man inte tränar eller jobbar???????????????

H&M hade erbjudande idag; handla och få 50 kr rabatt på nästa köp. Så jag köpte först ett billigt nagellack, sedan en höstjacka som jag velat ha superlänge och till sist en halsduk (en superlång och varm och svart som jag letat efter). Sprang upp och ner mellan avdelningarna för att slippa handla hos samma kassörska.. ;) Väldigt nöjd!!!! Är dock rätt pank nu.. glömde att jag inte fått lön än hehe...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar