onsdag 28 september 2011

alla sorters sylt

Sitter och äter frulle - gröt och ägg. Och ett nytt te och sylten som vi köpte häromdan!! Blåbärssylt på gröt + kanel = MUMS!

Nu har vi fått ett nytt nätverk här i lägenheten och gissa vad. MIN dator vill inte koppla upp sig på det.. Alltid ska det vara nåt...
Men jag får (förhoppningsvis, om den inte kommer bort med posten) hit min nya dator snart så jag orkar inte hålla på och försöka fixa det. Lånar Maddes istället, she owns me ;)

På tal om Madmin, fick nyss sms om att hon är ledig på lördag. FAAAN VA GLA JAG BLEEEV!!! Ååh det ska bli så jäkla roligt!!! Är sjukt pepp :D

Idag börjar jag inte förrän tre och ska jobba kväll med en tjej som heter Karin så det blir nog kul. Sen jobbar jag torsdag och fredag och sen är jag LEDIG! Wihooo!!!


Och Julia, klart jag saknar dig!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar