torsdag 8 september 2011

Ny smakupplevelse, igen.....

Nu ska ni får höra!
Idag har jag smakat pizza. Med köttbullar på!!!! Och rödlök, ost och tomatsås. Hur konstigt som helst tyckte jag, men det var faktiskt riktigt gott! Smakade typ som varma mackor haha.
Bjöd också norskarna på en svensk favorit - Chocolate rasberry frappe. Det gillade de!

Världens gulligaste Valdemar (hund) och hans gulliga ägare var också inne idag. Och de blev jätteglada över att se mig så det kändes superkul!! Han är tydligen en mops, såhär ser de ut:



Huuuur söt???????

Ikväll är jag själv i lägenheten. Linda börjar tidigare på Shell och Katta är hos sin moster. Så det blir Gossip Girl ett tag innan jag somnar.
I morgon blir det däremot inte lugnt för då kommer både mamma och Madde, wihooo :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar