söndag 4 september 2011

latast i världen

Men jag får vara lat! För jag har jobbat i sju timmar och inte suttit ner mer än på toan! Och cykeln..

Idag testade jag på brioch! Det är den där bullen med chokladbitar och vaniljkräm som jag skrev om förut. MUMS! Mina nya favorit, lätt!!!!

Efter jobbet tog jag en promenad och när jag var nästan framme började det ÖSREGNA. Var genomblöt på 2 sek. Tänk att jag alltid ska ha sån tur med vädret??
När jag kom hem så slutade det såklart..

Passade på att palla lite äpplen också. Eller heter det palla när det är tillåtet?
Och efter det "lagade" jag middag. Om man nu kan kalla det laga när man värmer vita bönor i micron och sedan gör snabbomelett (=ägg + vatten i micron..). Gott blev det i alla fall! ;)


haha fyfan.. såg ännu äckligare ut på bild än det gjorde i verkligheten....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar