tisdag 20 september 2011

inte min dag...

När jag vaknade idag så kände jag på mig att något dåligt skulle hända. Att jag skulle tappa något typ.

Började med att jag tappade kaffefiltret så det blev kaffe överallt och sedan blev glasyren till bullarna asdålig. Då tänkte jag att nu var väl det dåliga över, men nej då! Då tappade jag två koppar så att de gick sönder.. och jag tappar aldrig något, aldrig!!!
Som tur är har jag världens gulligaste arbetskamrater som bara skrattar, och jag är ju inte heller den som blir sur. Det blev ju två koppar mindre att diska haha ;)

Tränade efter jobbet och det var jättekul, som vanligt. Sedan blev det tonfisksallad med Madde och nu sitter vi här och är förbannade över internet.
Har varit nere och pratat med hyresvärdarna om det och det är tydligen konstigt för dom med.. Hoppas det fixar sig för vi får DAMP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar