torsdag 1 september 2011

Första jobbdagen

Typ det första som hände i morse var att jag drog sönder mina favoritjeans.. En sån där som man drar skärpet igenom gick sönder... fakkkkk.... Men det var bara att ta tröjan över och se glad ut!

Idag var ju min första dag på Garcon, som är en franskt stenugnsbageri och café. Hur fint som helst och alla var supertrevliga!
Hade lite svårt att förstå norskan och veta vad allt hette, men mot slutet så kändes det rätt bra. Och personalen var så himla gullig och försökte förklara vad allt betydde när jag stod där som ett frågetecken haha..
De har supergott bröd, ännu godare scones och jag kan bara tänka mig hur bullarna smakar.. mm... Cokladbitar OCH vaniljkräm. Hallå?????

Efter jobbet gick jag över till SATS och fixade medlemsskap. Fick 10 % rabatt tack vare jobbet, men det blev ändå rätt dyrt. 500 nånting.. Men då får jag o andra sidan träna på alla pass, gym och personlig rådgiving när jag vill. Och en bag! Fast jag ville ha en rosa och de hade de inte inne så jag sa att jag kunde vänta. Man har ju lärt sig av mamma att inte bara ta det man får, det ska vara det bästa ;)

Ikväll skulle Katta hjälpa sin moster att måla och jag tänker nog ta en promenad snart! Först ska ni få lite bilder för nu är kameran laddad igen :D


 Mina bästa tofflor!! Masserar när man går!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar