måndag 5 september 2011

Bodybalance

Sataaan va blöt jag va idag när jag kom till jobbet, det verkligen öste ner haha!

Idag skrattade de åt mig två gånger på jobbet. Först för att jag tänkte ge en kund sallad på sin macka med brunost (det hände i lördags men tjejen som var med har berättat om det varje dag sen dess..) och sedan för att jag frågade hur jag skulle vara ledig till jul. "HAHAHA, det är ju fyra månader dit!! Här i Norge planerar vi bara en vecka i förväg".
Happ.... men jag skulle ev få nåt besked nästa vecka. Annars bokar jag och får väl ta ledigt då ;)

Var inne en assöt/ful hund på jobbet idag! En liten vit sak som såg ut som att den sprungit in i en vägg och lät som en gris. Valdemar hette den! Saknar faktiskt hundarna lite (men absolut inte att behöva stå med rullgrejs på kläderna på morgonen!). Eller djur öht, har ju aldrig varit utan djur under hela min uppväxt, sjukt!

Var sjukt trött sista timmarna idag så det var skönt att det "bara" var Bodybalance idag. Hur skönt som helst och faktiskt riktigt jobbigt för benen!
Nu vill jag bara äta, kolla på film och sova............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar