fredag 12 augusti 2011

Världens bästa!!

Gjorde min sista arbetsdag på Koch's idag (men får förhoppningsvis lite inhopp här och var innan jag flyttar :) ) och det känns sjukt sorgligt! Har trivts så jäkla bra och haft världens bästa arbetskamrater. Titta bara vad jag fick med mig hem idag:


Fyra panacotta, taaaaack!!!! (och nej, jag orkade inte ta bort plasten...)

Och jag har även världens bästa mamma. Som flytta-hemifrånpresent fick jag idag en cykel. Och inte i vilken färg som helst. EN ROSA!!!!

Världens sötaste cykel!

Som tack för cykeln fick mamma tillbaka sin som jag gjort slut på luft i eftersom jag råkade pilla bort hela ventilerna när jag skulle pumpa den....Men tack för cykeln!!


Och nu har jag inte tid att sitta här länge för jag ska strax hämta världens bästa Sanna för att fira hennes födelsedag typ 1 månad för tidigt. Middag på valfri restaurang, rosé och hamnkrogen!!!! Kan inte bli så himla mycket bättre va?? SES





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar