onsdag 10 augusti 2011

Igår var jag och mamma på Ikea. Det bästa med Ikea är att de har så billig mat och att man får så mycket. Jag åt upp allt på min tallrik och halva mammas. Man får inte slösa mat!
Vi kollade på massor av grejer till lägenheten (mammas) och det är nog första gången jag tyckt att det var kul att gå på Ikea. Kändes lite som att vara med på The Sims!

Tydligen räckte det inte med en tripp till Ikea/Birsta för på kvällen satt jag i typ två timmar och bara kollade på kläder och skor på nelly. Är så himla sugen att klicka hem något nytt.. Vill ha ett par färgglada kilklackar!

Idag har jag hunnit med att jobba och att gymma. Det är så jäkla skönt att gymma vid 3-4 tiden för då får det så lite folk på gymmet. Hoppas det håller i sig så man får svettas ifred;)
Var rätt mycket folk på Koch's idag (restaurangen där jag jobbar) så det var kul!! Alla borde komma dit och äta, sista veckan med grillbuffén nu, kom och prova vår fantastiska kycklingfilé som jag äter varje dag!!

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva, har ju inte hänt så värst mycket spännande i mitt liv idag!
Ikväll ska jag i alla fall ta en prommis med min vän Mimmi och prata om smaskiga grejer som jag måste passa på att frossa i innan jag flyttar..

jag och Mimmi när JP fyllde 19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar