tisdag 9 augusti 2011

Hemma i Sverige

Känns lite trist att vara tillbaka.. men vi åker ju snart igen. Kommer bli så jäkla fett!!!!!!!
Har tre arbetsdagar kvar på Kochs och sedan är jag ledig att göra vad jag vill resten av sommaren. Fast det är ju inte alls långt kvar! Ska göra det bästa av tiden jag har kvar i Härnta, dvs köpa massa drinkar på krogen, äta fet kebab/pizza/hamburgare och umgås med alla jag tycker om (och inte med dom jag inte gillar). Och köpa massor med löskarra!

Här kommer en bildbomb från helgen:


badrummet

vardagsrummet + matsal

köket

mitt och maddes sovrum

balkongen

Madde och wienerpölse (kokt korv)

winerpölse med pölsedressing!

världens godaste latte!!

kladdkakaaaaa

Katta och jag

Jag och madde på balkongen

Madde och Linda

gomiddag!!!

Linda och jag

Abo Smileyface Balou och Simba

Och juste, glömde jag att säga att jag har fått jobb?? SÅ JÄKLA NAJS!!! På Garcon, ett jättefint café på tågstationen. Chefen var hur trevlig som helst och jag börjar förmodligen jobba den 1 september!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar