söndag 14 augusti 2011

Partyrooock!!!

I helgen har det inte funnits tid till att uppdatera eftersom jag haft fullt upp med att hänga på krogen!!

I fredags firade jag och Sanna på Sam's och drack sedan rosé och åt pannacotta.


Eftersom det bara var hon och jag kom vi på att det skulle va askul att spela Finns i sjön som ett drickspel. Ingen smart idé.. men kul!!! 





Igår åkte jag ut till Lungön på dagen för att sola lite (blev svinröd på tre timmar, det är som att vara utomlands!!)och på kvällen firade vi Sanna och Tindras födelsedag med tårta och bullar. Sen blev vi mutade med taxi och vin upp till en lagfest med 14 killar och det tackar man ju inte nej till? ;) hehe....

Tyvärr så råkade jag tappa kameran i golvet så att ena batteriet for ut och därför finns det inte så många bilder sen helgen... Men jag fick i alla fall en bild på julia när vi upptäckte biosalongen!!



Idag har jag ätit kebab på världens bästa kebabställe och glass med noisette. Och ändå känner jag att jag lätt skulle kunna trycka i mig en påse chips.. Kanske ska ta en tur till Hemköp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar