tisdag 30 augusti 2011

FRAMME, ÄR FRAMME!!! För att citera Madde "vad kuuuuuul=D och så otroligt sjuuuukt=D"
Det är fan helt sjukt!! Tiden har gått så fort!!!!
Men allt känns så himla bra, flygresan gick superbra och jag är nu 5420 kronor fattigare (hyran). Så nu ekar plånboken, men vad gör det när man var smart och hade väskan full med nudlar???? HA!!!


Min sista måltid i Sverige bestod av en banan, bonaqua, kaffe och världens godaste muffins (double chocolate) från Starbucks, mmmmmm!!!!! Sen får vi ju se när jag kommer tillbaka. Om en vecka, två månader, 4 månader, ett år??? VEM VET??

På torsdag börjar jag jobba så i morgon ska jag fixa norskt nummer, bankkonto och bara gå runt och vara. Har packat upp allting nu så det känns jätteskönt. Fattar inte hur väskan kunde bli så full när det typ inte känns som att jag har med mig något??! Ändå låg den på maxgränsen på vikt hehe.. ;)


mitt rum + packning

Te och mitt första brev :D



1 kommentar:

  1. Saknar dig, världens allra bästa,snyggaste, charmigaste, stökigaste dotter!!!! Tomt hemma, inga klädhögar att snubbla över eller smaskiga måltider att dela. Vem ska nu se till att jag äter (nyttigt)....

    SvaraRadera