onsdag 24 augusti 2011

Längtar tillbaka...

Satt och kollade på gamla bilder på facebook och fastnade på dom från när jag var i Dublin på praktik..
Jag skulle nog säga att de var de bästa tre veckorna i mitt liv! Fyfan va jag mådde bra då, allt var bara så underbart och enkelt! Jag bara levde för dagen och hade roligt exakt hela tiden.
Åt godis varje dag, träffade assköna människor, shoppade i mängder och det största bekymret var om det skulle regna eller inte (vilket det gjorde alla dagar utom en...).
Jag står fast vid att Dublin är världens bästa stad! I alla fall den bästa som jag har besökt! Och jag ska tillbaka dit snart. Jag måste!





















Och man får absolut inte glömma picnic, världens godaste godis!!!! Helt oslagbar, alla kategorier!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar