lördag 5 maj 2012

Varning för big-fett klagoinlägg


  • Jag har blivit sjuk. Igen. Inte döds-sjuk-jag-vill-bara-ligga-i-sängen-och-aldrig-röra-mig, men tillräckligt för att absolut inte kunna träna och för att må så dåligt att jag överväger att sjukanmäla mig från jobbet.
  • Det har snöat. HUR är det möjligt när vi för två dagar satt i shorts på en uteservering och njöt?
  • Det är mindre än en månad till jag ska flytta hem.
  • Jag åt upp hela chokladen igår så jag har inget tycka-synd-om-mig att trösta mig med.
  • Jag såg klart på alla HIMYM-avsnitt igår.
Men det positiva är att min facebook börjat funka som den ska och att jag, trots vädret och sjukdomen, känner mig ganska brun!

Nu ska jag bara slöa hela dagen fram till ett då jag ska duscha och sedan gå till jobbet. Får se hur länge jag stannar, men då har jag iaf försökt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar