söndag 27 maj 2012

Sverige vann!!!!!!!!!!!!

WOHOOOOO!!! Helt otroligt!!! Tänk att lill Sverige vann ESC!!!! :D
Madde och jag följde finalen på Martins tillsammans med ett blandat gäng norskar och engelskmän (HAHA in you face!!!) och några fulla gamlingar. Har aldrig känts så bra att vara svensk kan jag säga. Fan va KUL! Tror inte att nån på hela klubben missade att vi var svenskar iaf haha.. GO LOREEN!!!

Annars då??
Jo jag har nog haft min absolut bästa helg någonsin. Startade i fredags med Norges varmaste dag sedan 1927 (!!) och solning. På kvällen kom det hit massa folk och svettades och drack. Sedan blev det Martins och efterfest hos oss i vanlig ordning. Beerpong! <3 ;)

På lördagen gick vi till vårt favoställe och åt det snuskigt goda hamburgaren. Satt där och bara mös och njöt av livet i några timmar innan vi gick hem och powernapade för att orka med kvällen.

Idag är det söndag och i morgon är det exakt en vecka tills jag flyttar hem. Känns INTE kul....


Såhär glada blev vi igår när Loreen vann!! JAAAAAAAAAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar