söndag 13 maj 2012

Galen lördag

Hade en helt perfekt lördag igår som började med 4 timmars solning. LOVE!
Sedan gick jag och Madde en sväng, åt lunch på Waynes och köpte mat till kvällen. LAX!! <3<3

Vi tog taxi till Klimt vid nio och eftersom vi ville hålla alkoholmodet på topp så blev det både shots, cider, drinkar, champagne och öl. Man vill ju inte va nykter liksom????
Efter krogen stängt skulle vi dra på efterfest hos några som bodde på Thon Hotel, men vi kom bara till Shell innan de vi va med hellre ville dra hem till oss.
Eftersom Madde åkt till Statoil så kände jag att Nä, jag vill inte hem, jag ska till Madde! Så jag börjar gå mot tågstationen för att ta en taxi, men så kommer det en och kör förbi mig, stannar och killen som åker frågar om jag vill ha skjuts. OFC??
Så då fick jag åka gratis till Statoil med nån random som skulle helt åt andra hållet, bara för att "jag såg så digg ut" ;) Haha! Älskar det här landet <3<3

Efter både boco och calzone så åkte vi gratis taxi igen hem till oss där det var efterfest på köksgolvet. Vi spelade Sanning eller Konka (hur länge sen var det man körde det då?? såå kuuul!!) till klockan sex då våra kompisar drog hem och vi gick och la oss. Så nu har vi en bh med karamellfärg på upphängd i duschen, bea och chokladsås på golvet, shotglas överallt, massa tomma vinflaskor och några halvfulla groggar utspridda i lägenheten.

Och nu är det såklart bara jag som är vaken, har sovit  cirka 4.5 timmar.. Känns ju skönt!




Smickrande bild på mig och Madde efter att vi druckit Guinness!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar