tisdag 1 maj 2012

Allt går om man vill!

Hade världens kaosigaste dag på jobbet idag. Helt sinnessjukt mycket folk, hela jäkla dagen!! Och dessutom stängde vi fem vilket innebar att det var fullt café när vi stängde så det tog en timma att stänga... Klickade totalt på han som jag stängde med också (hehe ops bitch..), men ärligt, hur seg får man va????

Har varit helt sinnessjukt varmt idag också (och det gjorde det ju inte direkt lättare att jobba, fast tanken på att man fick 100 % extra hela dagen gjorde det lite bättre..;)). Folk gick i sommarklänningar, shorts, med bar överkropp, hotpants - you name it! SÅ varmt var det faktiskt!!

Tog mig ut på en springtur efter jobbet också. Benen kändes sjuukt tunga och knäna gjorde ont så jag tänkte att jag släpar mig bara runt 5 km i långsamt tempo.
Efter att jag släpat mig runt de där 5 kilometrarna så kändes det helt plötsligt mycket lättare så jag sprang istället hela den planerade rundan och när jag kom tillbaka hade jag sprungit 8.8 km. På 50 minuter!!!
Inte bara längre än jag brukar springa, utan även snabbare!! Helt sinnessjukt!! Snart tar jag milen :D

Var nådigt trött när jag kom hem! Och sugen på grillmat.. Varenda jäkel som jag sprang förbi satt och grillade....

Nu har jag precis ätit middag på ballisen med Madde och strax ska vi se på BB:) LOVE LIFE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar