söndag 6 maj 2012

Still@home

Var hemma idag också, bättre att ta en dag extra så man blir ordentligt frisk.

Idag har jag legat däckad på balkongen hela dagen och lyssnat på Morgonpasset i P3 (från arkivet). Fyfaan va jag saknar det programmet på mornarna, looove it!!! Vet inte hur många gånger jag började tokskratta på bussen när jag hörde på dem på väg till skolan!

Känner mig helt DÖD i kroppen. Som en död fisk eller räka. Eller nåt.
Har även börjat fundera på om jag inte är riktigt sjuk, utan mer att jag gått in i väggen och det här har varit kroppens sätt att säga ifrån. Har den senaste veckan inte känt mig på topp, och framför allt inte på jobbet. Mest varit less och irriterad på alla kunder.
Iofs vore det inte så konstigt med tanke på hur mycket jag har jobbat nu  i 8 månader, tränat 6 dagar i veckan och festat på helgerna. Och så är väl choklad, chips och bullar inte den bästa maten för att hålla sig på topp.. ;)

Därför har jag nu bestämt att jag ska trappa ner på träningen och bara träna när jag känner för det. Har ju inte så mycket tid kvar här så jag måste verkligen njuta av den tiden jag har kvar här :)

Har nyss duschat ur en hårinpackning och ikväll ska jag och Madde se på BB och säkert nån film. I morgon blir det back to work!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar