torsdag 31 maj 2012

Hmmm

Har verkligen haft världens bästa dag! Tills nu.. Eller ja, den blev inte direkt dålig men man hade ju kunnat komma hem till nåt roligare.. ;)

Var SKITKUL att träna med PT igen. Man pressar sig själv på ett helt annat sätt, sjukt vad stark man egentligen är!
Typ som att jag började köra bröstpress med hantlar på 6 kg (12 reps). Och DET tyckte jag var tungt. Sen tyckte Adrian att vi skulle köra dropset och då började jag med 9 kg hantlar (!!) och tänkte att jag orkar aldrig mer än 5. Vet ni hur många jag klarade? 12!!!!!! Helt stööört!!!
Han tyckte att jag hade bra tempo, kämpade på bra och bra teknik. Kul!! :D
Körde överkroppen med honom och några svinjobbiga magövningar och lite ben ensam.

Sedan var det dags för jobb och jag var på så sjukt bra humör efter träningen att allt kändes superkul. Tom att laga muffins!! Stängde med Carro så det var bara jättebra och kul, wihoo haha...

Precis innan jag skulle hem ringde Madde och sa att grannarna knackat på och börjat fixa och dona hemma hos oss för att en fotograf ska komma dit i morgon och ta kort... Så när jag kom hem så var det bara att sätta sig nere i deras lägenhet och nu sitter jag här och väntar på att de ska bli färdiga.. Hungrig är jag också.. BLÄ

Men det är bara o vänta :) Är sjuuukt taggad tills i morgon då vi ska köra får sista utgång här, kommer bli fett!!!!


I helgen vill jag att det ska va soooooool! Iaf fram till klockan ett för då ska jag jobba....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar