torsdag 23 februari 2012

ViPr

Idag testade jag ViPr för första gången!
Har hört så otroligt mycket bra om det och var verkligen sjukt pepp inför passet. Gick lite på gåbandet innan, men inte så fort eftersom jag ville kunna ta ut mig ordentligt på passet.
Blev SJUKT besviken! Var inte alls ett pass för mig. Mest en massa lyftande av Viprn hit och dit och eftersom jaga och Eline kom lite sent så fanns det bara 6 kgs-viprs kvar (ledaren hade liksom 6 kg och hon är sjukt fit). 
Hade nog varit roligare med en lättare ViPr så om jag ska testa det igen så ska jag komma ännu tidigare! Nu kändes det inte som att man fick ut så jättemycket av passet eftersom man inte kunde göra alla övningarna rätt.. men dete är svårt med gruppträning för allt går så fort och det är lätt att lyfta fel!

På slutet var det dock kul för då skulle vi springa slalom så fort vi kunde mellan ViPr-pinnarna utan att välta dem!

Nu ska jag och Katta se på mello!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar