onsdag 22 februari 2012

Löpning

Har nyss ätit frukost och sett The Lying game, SJUKT SPÄNNANDE!! Blev så spännande att jag åt upp dte som va kvar i godisskålen hehe...

Var sjuuukt mysigt ågår iaf! Har nog världens bästa arbetskollegor!
Vi satt och snackade och åt fram till klockan elva och hade det hur trevligt som helst=)

Idag började jag dagen med att ta mig ner på SATS och körde 30 min backintervaller följt av 30 min löpning med mina nya skor. Sedan va jag svettigast av alla där.
Kändes superbra att få springa, fick inte ett dugg ont i benhinnorna så jag håller tummarna att det fortsätter så!

Nu ska jag diska och sedan halka mig iväg till jobbet. Våren har börjat komma och det är blött och isigt överallt.. men jag klagar inte :D


snodde en bild från kattas blogg från igår när de väckte mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar