söndag 19 februari 2012

Skavsår

Fick FETASTE skavsåret efter promenaden i morse. Seriöst, har nog aldrig haft ett större! Och det sitter PRECIS där alla skor sitter åt.
Så därför var det ingen större katastrof när Camilla smsade och sa att hon inte kunde gå på vipr. Mår dessutom sjukt illa så lite vila kanske inte skadar.. Får plugga färdigt istället, har inte så mycket kvar nu :D

Efter min promenad idag så hittade vi ett djur i våra avsloppsrör.
Vi har länge haft problem med duschen och att vattnet inte rinner undan. Så idag tog Madde-mannen tag i det och skruvade loss rören samtidigt som jag spolade vatten. Ut kommer ett typ halvmeter långt, grått monster och jag och Madde skriker och hoppar upp på toalocket. Katta kommer rusande med kameran och sedan står vi där och panik-asgarvar i typ 10 min.
Nu har Johannes (som vi döpte monstret till) fått ett nytt hem i vår soppåse, tillsammans med moppar, handdukar, papper, påsar och bestick som vi använde för att fiska ut honom.

Nu blir det plugg!



Försökte fota mitt skavsår men det syntes inte så bra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar