måndag 6 februari 2012

Spinningmåndag!

Idag började jag klockan sex och inte nog med det, jag fick jobba över en timma... Har druckit kaffe i princip hela dagen för att hålla mig vaken.
Så jag har gått upp fem, jobbat i nio timmar och ikväll ska jag på spinning. Ambitiöst va??

Har precis kommit hem från ett möte med min PT på SATS. Vi snackade lite om träningsupplägget och vad jag ska få göra för övningar. Inte bara kettlebells och TRX men lite sånt och lite annat. Så det blir nog helt super. På fredag kör vi igång :D

I helgen hade vi Mia på besök och det var supertrevligt! Tänk, om alla vi tre hade bott kvar i Härnösand så hade vi nog aldrig börjat umgåtts på fritiden, men nu, bara för att vi bor i Norge, så känns det helt självklart att umgås. Känns som att jag har känt henne i flera år, verkligen en person som jag gillar!!
Vi åt pizza, ost och kex och snackade i timmar. Sedan blev det sconesfrukost på söndagen och jobb för mig medan Madde och Mia drog in till Oslo.

Nä, nu ska jag ta en powernap och sedan äta middag. Sedan blir det spinning!!

Madde och Mia på Garcon i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar