onsdag 7 december 2011

Mysepyse

Har precis kommit hem från jobbet och överraskat Madde med en brioch. Och hon blev precis lika glad som jag visste att hon skulle bli :D

Tiden gick svinfort idag (känns som att  jag alltid skriver det??) eftersom jag jobbade med Lene. Och dessutom hade vi fått en hel skål med salta nötter och grejer från Keiser. Ni kan ju gissa vem som gick och åt från den hela kvällen...?;) Mums!!!!
Precis innan vi stängde kom världens sötaste busschaffis in. En man på typ 50+ som har damskor, hårband och nagellack och tydligen går i tjejkläder på fritiden. Hans fru bor i Sverige, men barnen, som är vuxna, bor i Norge. Och hans fru vet inte om att han klär sig som en tjej..
I morgon skulle han hem till Sverige och det fick mig att längta ännu mera! Kan ni fatta att om två veckor vid den här tiden är jag i Sverige?? SJUKT!!!!

Är svinigt jävla kallt nu, men kolla va fint det är med snön???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar