måndag 19 december 2011

däänce däänce däänce!

Det löste sig på Netcom. Fick 600 kr i ersättning. Tack för det!!

Gick i uppförsbacke (man kan ställa in maskinerna så att de lutar, smart va???) i 25 minuter och körde sedan lite armar innan det var dags för SH´BAM med Madde. Så jääääävla kul och JOBBIGT! Båda två bara log genom hela passet, svettades sönder och taggade varandra. var så jävla roligt o få dääääänca loss lite!! Så kör vi på söndag, riight?????? WIHO!!!



Ni får tyvärr inte se vad jag fick igår för de ligger i min väska och den öppnar man på egen risk. Alltså inte. För då får man aldrig igen den igen. Så många julklappar har jag med mig, kul va???!!!
Nu ska jag äta upp resten av Maddes mat. Tack!!!! Ikväll är sista natten vi sover i samma rum på typ e vecka.... Kommer sakna snarkningarna, smaskandet, sömnpratande, sömngåendet, andningsljudet, "gonattet", när hon slår i alla saker, hennes hemska alarm. Jaa.. allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar