fredag 30 december 2011

Lista

Såg att det var populärt att göra listor så man vill ju inte va sämre än nån annan!! Snodde denna från egoina!




Har du några nyårslöften?
- Att bli lite sundare...;) Och att acceptera mig själv som jag är och sluta jämföra mig med andra!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej tack och lov!!

Vilka länder besökte du?
- Norge och England! Och Sverige ;)

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Grubblat över småsaker och jämfört mig själv med andra.

Bästa minnet från 2011?
- Studenten, MÖSSPÅTAGNINGEN!!

Bästa köpet?
- iPhone!

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra, iPhone och mat...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Jaa!! Alla mina fina underbara vänner! Och när körkortstanten sa att jag klarat uppkörningen! Då grät jag sönder!!

Har du varit gladare eller ledsnare under 2011 än tidigare år?
- Gladare tror jag faktiskt!

Favoritprogram på TV?
- Gossip Girl <3 Eller Pluras kök..

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Mer cash kanske.. ;)

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Sommaren och min och Maddes backpackresa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar